Цены в связи с курсом неактуальные, уточняйте у менеджеров
Режим работы: Пн-Пт 10:00 до 18:00 вых. Сб. и Вс.

Новости

10.10.2018
На всі питання про реформу медицини відповідатимуть в колл-центрі


Отримати відповіді на питання про роботу Національної служби здоров'я (НСЗУ) і реформу медицини тепер можна по телефону. МОЗ України ініціював роботу колл-центру НСЗУ. ​​Відтепер зателефонувати оператору на безкоштовний номер +1677 може будь-хто, всі дзвінки - безкоштовні (з мобільних телефонів і зі стаціонарних номерів).
Про роботу колл-центру НСЗУ повідомила заступник міністра охорони здоров'я Уляна Супрун. Задати питання оператору можна не тільки про роботу НСЗУ з медичними установами, консультанти також розкажуть про нюанси змін в рамках реформи медицини, нововведення в роботі амбулаторій та лікарів «первинки», пакети безкоштовних медичних послуг, гарантовані державою і т.д.
Новий кол-центр є своєрідним довідником, актуальна інформація в якому буде оновлюватися постійно. Це довідник не тільки для пацієнтів, але і для медиків - «рядових» лікарів, керівників медичних установ і т.д. Поговорити з оператором «вживу» можна тільки в будні дні і в робочий час.
А відповіді на найактуальніші питання можна отримувати в автоматичному режимі цілодобово, зателефонувавши на 1677 і слідуючи вказівкам автодиспетчера. Якщо на поставлене запитання у оператора не виявиться інформації, то питання зареєструють і направлять до відділу НСЗУ для обробки. Відповідь буде надано абоненту особисто оператором, йому зателефонують і повідомлять всю наявну інформацію.