Цены в связи с курсом неактуальные, уточняйте у менеджеров
Режим работы: Пн-Пт 10:00 до 17:00 вых. Сб. и Вс.

Новости

15.08.2018
Реакція на анестезію призвела до смерті пацієнтки


Минулого тижня в одній зі столичних стоматологій раптово померла пацієнтка. У зв'язку з цим випадком Держлікслужбою України тимчасово заборонено використовувати і реалізовувати анестетик «Артифрин-здоров'я форте».  Як пише "Діалог.ua" згідно з попередньою версією розслідування, смерть пацієнтки могла настати внаслідок реакції на анестезію. Померлій пацієнтці було 48 років, нещасний випадок стався в стоматологічному центрі Києва на Воздвиженській. За даними Держлікслужби препарат «Артифрин-здоров'я форте» виробництва фармкомпанії «Здоров'я» до моменту закінчення проходження лабораторних досліджень повинен бути вилучений з обороту і продажів. Також комітетом ВР з питань охорони здоров'я ініційовано звернення до Міністерства охорони здоров'я України з вимогою провести перевірку даної стоматологічної медустанови, оцінити рівень якості надання медичної допомоги в даному випадку і т.д.
Випадки виникнення медикаментозної алергії трапляються у пацієнтів не тільки в стоматологічній практиці, але в Україні на даний момент системи реєстрації саме медикаментозної алергії немає. Відповідно, немає і точної інформації про точну кількість типових реакцій пацієнтів з гіперчутливістю до лікарських засобів та їх наслідки.
Медично-технологічні документи і алгоритми дії в разі виникнення у пацієнта алергічної реакції на медикаменти регулюються наказом МОЗ № 916 від 2015 роки (уніфікований клінічний протокол надання екстреної, первинної, спеціалізованої і високоспеціалізованої допомоги при медикаментозній алергії, включаючи анафілаксію). Тобто, даним документом описаний алгоритм дій для медичного персоналу при анафілаксії у пацієнта, надання екстреної допомоги і лікування.